Ty i ja – 497

21.02

 

Już za niedługo Purim. Będziesz świętować Chabrooka? Sama? Z Mamą? A może poznałaś swego Żyda? Życzę Ci tego. Choć wiem że szczęściu trzeba pomagać, a Ty pomagasz?

Ja po kolejnej pięknej nocy, tym razem przebudziłem się chyba z uśmiechem. W glowie, z Twoim na pewno . Na swej masce/ dziś nie żalobnej/ chyba raczej też. Kicia nie dała zbyt się wyspać. Spacerowała gdzieś w nocy. Wracała mokra. No i jak zwykle od razu prosiła : „wytrzyj mnie, proszę, miau, miau”.

Wycierałem, lubię pomagać zwierzętom, nie tylko jej. Zresztą wcale nie mialem wyboru, gdyż przytulała by się do mnie zimna i mokra. Odgonić kicie? Jakiekolwiek zwierzę oczekujące pomocy, jedzenia, czułości??? W calym swym okrucieństwie to nawet dla mnie zbyt wiele!

A noc?Sen?

??? Dziękuje Ci za to. Dziękuję Ci za wszystkie sny, nawet te niezbyt przyjemne lecz z Tobą. Ile bym stracił gdybym kiedyś nie zadzwonił wlaśnie do Ciebie. Nawet jeśli bym żył jeszcze, to co to za życie bez mych sennych marzeń. Co to za życie bez jedynej na świecie Miłości?

Widzisz Najdroższa, choćby za to nie mogę nie pragnąć szczęscia dla Ciebie. Nie wiem, wybacz/!/ , nie wiem jakiego. Lecz wiem że kimś o wiele lepszym ode mnie.

Nie tylko młodszym, nie tylko mądrzejszym ale też z pewnością bardziej Sprawiedliwym…..

Choć ja i tak starał się będę, to nigdy nie będę dla Ciebie KIMŚ, tym kogo zaliczysz do swych Najważniejszych.

Boli mnie to i trudno się z tym pogodzić, lecz jeśli to dla szczęścia Jedynej to bardzo niewiele co móglbym od siebie dać….. dla Chabrookiej……………..
figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

