Ty i ja – 495

20.02

 

Strasznie coś wczoraj bredziłem MOJA Chabrooka, ale wolno mi tęsknić, wolno kochać czy nawet martwić się o ukochaną. Wolno???

Właściwie nie wiem i wcale nie chodzi o ludzkie prawa! Nie wiem czy wolno mi kochać kogoś takiego jak Ty. Na pewien sposób ideał mego życia, lecz czy mam prawo swym uczuciem w cokolwiek Cię plątać. Nie wiem Najdrozsza, lecz ta odpowiedź wcale mi nie jest potrzebna, bo robię co muszę a nie to co chcę! Choć też nie mogę powiedzieć że nie chcę, bo czemu mam mówić coś czego pewien nie jestem. Są rzeczy które wiem, przecież!

Wiem jak bardzo wiele Tobie zawdzięczam. Życie, po trzykroć. Bez Twego istnienia, pewnie bym nie żył. Nie miałbym takiego powodu by walczyć. By po raz drugi , a może trzeci udalo mi się oszukać szpetną kostuchę

Tylko, a raczej przede wszystkim to że chcę doczekać Twego wybaczenia, wciąż ntrzyma mnie jakoś na tym świecie. Wciąż nie zaistniała udana próba. Wciąż jestem, choć wybacz Najdroższa – bez Twoich oczu wcale nie wiem po co.

Wiem też że nie trafiłbym do psychiatryka gdyby nie moja miłość do Ciebie. Choć może to nie o miłość chodzi, tylko o ciągłe wyrzuty sumienia. O niezacieralne poczucie winy??/

Coś z tego. Lecz byłem tam i nie żałuję. Poznałem tam wielu lepszych, prawdziwszych ludzi niż kiedykolwiek poznać miałem na zewnątrz.

Dystymia – trwająca latami depresja. Ciężko z tym żyć, i umrzeć od tego. Tylko czasem tak sobie myślę ilu mych bliskich/w tym jedna Najbliższa!/ cierpi na podobne schorzenie?

A może nie? Daj B-że by nie!

Przecież choć w tym powinienem mieć prawo do wyłączności…..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

