Ty i ja – 493

 

19.02

 

Jestem zbyt „zszokowany” nocą, snem, aby potrafić zebrać myśli Chabrooka. Może to właśnie o to chodzi? Może nie ma żadnego „jutra”, a w nim żadnych „nas”? Nawet w postaci niezobowiązującej, luźnej przyjaźni? Zatem nie ma też jutra i sensu dla mnie?

Mam wierzyć w sny?

Poddać się?

Ty zawsze będziesz mnie nienawidzić???

Nie sposób teraz pozbierać się nad tym.

Ale….,dopiero co byłem otworzyłem oczy, ciężko na sercu. A żyć jakoś trzeba! Choć niezbyt jest dla kogo…..

Zostaje Kicia?

No cóż, też ją kocham……………..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

