Ty i ja – 491

 

 

 

17.02

 

Jeden z najważniejszych dni w roku. Dla mnie z pewnością!

 

DZIEŃ KOTA!!!

 

Moja kicia dostała prezent, złożyłem jej życzenia, a przytuliła się sama. Zajechałem też do pewnego schroniska. Gdzieś koło Ciebie Chabrooka. Nie brałem dziś żadnych listów dziękczynnych. Zostawiłem troszkę, tyle ile mogę, a nawet więcej. Chciałbym zobaczyć kiedyś Twoją kicę

 

A dzień dziś bardzo płaczliwy. Lecz dla mnie piękny, właśnie przez to święto. No i ktoś kogo tak bardzo kocham, przepięknie odsłonił dziś swoje okno.

Dziękuję Ojcu! Bo komuż innemu? Że okres zaciemnień chyba się skończył. Dla mnie to zawsze będzie …. Dla mnie za każdym razem będzie to jak odkrycie nowego kontynentu, ten widok…, wesołe, pełne nadziei okno w dzień, który może być szaro-ponury. Lecz przez to okno staje się pięknym!

 

Dla kogoś kto patrzy najbardziej swa duszą to okno ma całkiem inny wymiar. I wcale nie chodzi tu o centymetry, tylko a zaklętą w nim radość, światło i dobro.

 

Ono tam jest! Jest, bo ja je widzę!

 

Widzisz Najdroższa! Po prostu jesteś CUDEM. Jeśli nie takim, który widzą wszyscy , to z pewnością zauważą to ci, dla których Twa dusza jest bliska choć trochę. Ci którzy w Tobie widzą więcej niż we własnym lustrze. Więcej niż wtedy nawet gdy oczy otworzą.

 

Ci dla których jesteś Najpiękniejszym światem. Choc może i odleglym, jak marzenia do których dążysz przez swe życie całe, dążysz a nigdy nie potrafisz do nich dosięgnąć.

 

Choć mieć marzenia, nieosiągalne nawet, a nie mieć ich wcale? Jak miliony „zdziadziałych” już ludzi.

Nie ma nic na tym świecie, na żadnym! Dla czego bym wyrzekł się własnych marzeń!

 

 

 

Dziś znowu szabat. Niech „magia” nigdy Cię nie opuszcza Jedyna. A ja ośmielam się prosić o jedno: pomyśl o mnie przy zapalnej świecy. Pomyśl że nigdy nie zrobię nic przeciwko Tobie, Twojej rodzinie, Twym przyjaciołom. Nie bój się mnie! Choć tyle Najdroższa.

 

Szabat Szalom piękna dziewczyno, szabat szalom cudowna Kobieto, Szabat szalom wspanialy czlowieku. Szabat Szalom, po prostu JEDYNA!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

