Ty i ja – 488

 

 

po południu

 

Dziękuję Chabrooka! Dziękuje Ci bardzo! Za dzisiejsze i wczorajsze/potem/ śliczne okno, za wieczór, za to że czasem myślisz o mnie bez strachu. Może nawet z sympatią, wierzę w to co czuję!!! Poza tym , a może głównie za to że jesteś. Po prostu. Bo za to jaka jesteś podziękowanie słowami to zbyt mało. Za to chciałbym oddać wszystkie moje światy, od dzieciństwa do śmierci. Tak by został tylko jeden. Ten w którym jest miejsce dla Ciebie i choć drobna szczelna dla mnie.

 

Wiem, wiem! Taki nie istnieje. Lecz móglby istnieć jedyna. I dobrze wiesz że bylby to najpiękniejszy świat ze wszystkich. Taki w którym każdy czułby ciepło i miłość. Każdy bez wyjątku nawet Twój najgorszy wróg. Bo jeśli trzeba zabić kogoś choćby w obronie Ojczyzny, czy slabszych, to trzeba, trudno. Lecz bez nienawiści! W kazdym starajmy znaleźć te B-kie ziarenko, bo ono jest w każdym.

 

Trudno zrozumieć wszystkich, trudno ich poznać, jeszcze trudniej zrozumieć ich życie, przeslanki tego co robią, w co wierzą, lecz trzeba próbować.

 

To niełatwe lecz dzięki Tobie uczę się tego. Tak jak wciąż żyję też dzięki Tobie, i będę bo Ty nadajesz każdemu nowemu dniu inny sens!

 

A jeśli mówiłem kiedyś że tylko Ty jesteś dla mnie ważna, najważniejsza, to wybacz Najdroższa, „mijałem się z prawdą”. Wolisz slowo „kłamałem”, OK. Tylko czy było to kłamstwo?

 

Bo to ze kocham jeszcze kilka osób, to że ważne jest dla mnie bezpieczeństwo rodziny, i to że wciąż chcialbym pomagać zwierzętom, obcym ludziom. Choć czasem ich nienawidzę tak mocno, że potem silniej tylko potrafię znów kochać.

 

Nie , nie kłamałem!

 

Nigdy nie skłamalem mówiąc czy pisząc o moich uczuciach. Kiedyś bywalem w szczerej prawdzie nawet na pewien sposób brutalny. I tak jak kiedyś po kilkunastu miesiącach „narzeczeństwa” i wspólnego mieszkania, powiedzialem „nie kocham Cię”, odszedłem. Tak teraz też przecież mówiłem : Kocham Ciebie i też dalem Ci spokoj. Na długo przedtem nim pomyślalem że moge dostać jakieś zarzuty.

 

Bądź sprawiedliwa, a wszystko w Twym życiu się musi ułożyć. Bądź litosciwa nawet dla wrogow. Kochaj tych, którzy ofiarowują, otwierają przed Tobą duszę, tych, których nie przeraża Twoja przed nimi otwarta! I o mnie czasem pomyśl Najdroższa z tym najpiękniejszym na świecie uśmiechem, pomyśl…..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

 

Skomentuj

