Ty i ja – 487

 

15.02

 

Witaj Chabrooka! Dwa dni do Dnia Kota.Dla mnie mógłby być co dzień. Dziś Kicia przesadziła, budziła tuż po 6 tej. Może nie bylby zbyt wcześnie gdyby nie niezbyt przespana noc. Od doświadczeń sprzed trzech lat unikam wszelkich prochów poza tym co brać muszę, jak Ty hormony!

Zrobiłem badania, po dlugiej, długiej przerwie. Zmobilizowała mnie Miła, bo sam bym to olał. Wszystko jest zbyt dobrze abym mógł bez reszty w to uwierzyć! Ale podobno jest, tak jak kiedyś podobno było – final counting. Po co? Też nie wiem???

A noce, są czasem trudne, a prawie zawsze piękne, choć z dzisiejszej wcale nie pamiętam Jedynej??? Czasem myślę nocą i nie wiem w co wierzyć, czasem wierzę mocno, chociażby w człowieka, miłość i oczywiście w jakąś nieokreśloną boskość, bo przecież czy to ja gdzieś byłem, czy tylko mój mózg sobie „pożartował”?

Czasem nie mam pojęcia w co wierzyć Najdroższa, jestem pewien że czujesz wiele razy to samo.

Ja wiem i Ty wiesz, ze razem byłoby łatwiej. Jako Przyjaciele, najlepsi na świecie…..?

Może kiedyś? Chcę w to wierzyć, bo tylko tak me życie ma jeszcze jakiś sens….

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

