Ty i ja – 484

 

14.02

 

Przecudowne przebudzenie Chabrooka! Noc jak noc, sen się mnie nie trzyma. Ale poranek!

Budzi mnie miauk, właściwie to cichutkie piśniecie, obok, przy twarzy. Leżę na skraju łóżka, otwieram oczy a 3 cm od mojej twarzy inna twarz. Prześliczna biało-czarna mordusia. Stoi na dwóch nóżkach, „rączki” opiera o krawędź łóżka, patrzy na mnie ufnymi oczkami, za 10 siódma. Kicia, która  spała wtulona we mnie jak zwykle, potem jak co dzień była na „obchodzie”, stwierdziła że już czas, najdelikatniej jak umie obudziła. Ma rację czas! Ale w mojej pamięci całkiem inna buzia! Ze snu sprzed pobudki, też piękna. Najpiekniejsza, w dodatku też pogodna i ufna, choć snu nie pamiętam. Ostatni widok : Ty, moje marzenie, uśmiechasz się do mnie.

I powiedz Najdroższa jak miałem nie „odwiedzić Ciebie”?

Tylko że poza tym że Twa Mama wyjechała do szkoły/późno dziś zaczyna/ , chyba? To znowu mur, potężny, posępny. Czy jesteś za nim? Śpisz, a może nie masz ochoty na to by widzieć to wszystko co jest dookoła?

Może Cię nie ma, to chyba byłoby najlepsze z rozwiązań, lecz nie wiem jedyna. Czy kiedyś będę znał los mojej jedynej w życiu Ukochanej bez reszty kobiety?

Czy kiedyś przyjmiesz mą zawsze gotową do pojednania, otwartą dloń?

Wciąż liczę na to i wcale nie tylko ze względu na siebie. Owszem to moje największe pragnienia, lecz wiem i Ty wiesz że Tobie tez by to dobrze zrobiło. Że wszystko by mogło stac się łatwiejsze. Dni jaśniejsze i bardziej przejrzyste. Oczywiście! Wszystko zależy tylko od Ciebie. Tej , która nie raz otworzyła me oczy na świat. Tej Jedynej, która potrafiła sprawić abym starał się rozumieć i kochać. Wszystkich! Bez żadnego wyjątku! I wcale nie mówię że już to potrafię.

Uczę się. Tylko dzięki Tobie ukochana moja!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

