Ty i ja – 483

 

13.02

 

Wiosna coraz bliżej moja cudna Chabrooka, to cieszy. Zwłaszcza w kontekście dzisiejszego okna. Było naprawdę ładne, o wiele radośniejsze niż zwykle??? A może to ja jestem w lepszym nastroju, jednak odsłoniecie przez Ciebie rolety bardzo w mym nastroju pomaga. Niby nic, a zamiast 😦 moja twarz robi się :). Niby nic, a tyle dla mnie to znaczy. To ile znaczysz sama Ty, ile „zapłaciłbym” za Twój uśmiech? Zmarszczenie noska czy czoła. Jedno spojrzenie cudownie przyjaznych mi oczu???

Nie wiem Kochana, nie znam ceny, której bym za to nie dał. Bo przeciez wcale nie chodzi tylko o moją próżność. Tylko , a może tylko i wyłącznie o dowód na to że masz się dobrze.

Cóż? Ja moja najpiekniejsza naprawdę nic już nie rozumiem! Nie jestem pojąć w stanie Kim dla mnie jesteś.

Poza tym że tylko wszystkim! Wymarzoną, wyśnioną, utęsknioną , kochaną. Choć nigdy nie byłaś i nie będziesz tą z którą spędzę życie, z którą będę chodził trzymając się za ręce i patrząc w oczy. W Twe oczy, dla mnie przepaść a jednak najpiękniejsze miejsce, przedsionek „nieba”? Ono samo??

Zbyt wielkie słowa???

A skąd Ty wiesz co i jak ja czuję?

W życiu dziesiątki róznych, bardzo róznych kobiet. Lecz tak naprawdę Żadnej/ ani jednej/ do spotkania cudu w kapeluszu, choć co ja wtedy zobaczyłem?

Nic? Nie wiem jedyna? Nie wiem  kiedy, nie wiem dlaczego, tym bardziej wcale nie wiem – po co? A jednak,…., a jednak Wybacz! Inaczej nie umiem, umrę a nie przestanę kochać….

Miłej, Kici i Ciebie, właśnie tej niepojętej do końca Ciebie!

Dziwne to wszystko i nie do pojęcia. Bo przecież jurto na Walentynki/ trochę mnie bawi to naśladownictwo, a jednak żadna chwila nie jest złą, aby powiedzieć komuś że się Go kocha, lubi, szanuje…./ powiem kilku ludziom- kobietom, .., że je kocham. Po prostu że kocham. I nigdy nie będzie  kłamstwa w mych słowach o miłości. O uczuciach, nie tylko pozytywnych – bo gdy mówiłem że nienawidzę to nienawidziłem. Za Miłą!

Bo można a czasem trzeba skłamać lecz nigdy w sprawie uczuć. Nigdy w sprawie najważniejszej na świecie.

Ja przecież kocham żonę, jest/była mi przyjacielem a nawet wrogiem już tyle lat. To inna miłość niż ta bezkresna do Miłej , to inna niż do matki/kiedyś/ . Inna niż do przeukochanej Kici, do wszystkich zwierząt. I jakże cudownie inna jest ma miłość do Ciebie, swego marzenia, jeszcze od czasu zanim Cię poznałem.

Poznałem??? Czasem wydaje mi się że znam. Że czuję Cię, ze rozumiem Twe mysli nie wypowiedziane.   Wcale!

A może Ty jesteś kompletnie inna?

Nie wiem, czasem….

Tak bardzo chcialbym znów móc porozmawiać o wszystkim, o życiu z Tobą. Bo mimo tysięcy mych rozmów w życiu nigdy nie czułem się tak rozumiany i nigdy nikogo tak nie pragnąłem pojąć. Jak kiedyś Ciebie Jedyna moja , z Tobą.

Jak bardzo pięknym było/jest /może?/ , czuć /?/ Twa duszę. Tak bliską , tak prostą i tajemniczą. Jakbyśmy powstali z jednego ziarna. Jakbym był częścią Ciebie

Ty kwiatem, przepięknym pąkiem róży, ja łodygą, kolcem – służyć i bronić .

Serve and protect, czy to coś znaczy. Sens, bardzo chciałbym, dla innych ale zawsze dla Ciebie – sensie mojego istnienia….

Jak można tak czuć i tak „rozumieć nie wiedząc’ i nie pokochać?

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

A co bym chciał powiedzieć Tobie, …, na Walentego???

Nie wiem! Nie mam słów aby napisać to co czuję gdy myślę o Tobie. Ale gdziekolwiek w życiu nie będziesz, dziś, jutro czy za 50 lat, ja zawsze będę z Tobą. Choć mymi myślami, uczuciami, pragnieniami. Tylko, bo nawet gdybym potrafił być takim abyś kiedyś mnie pokochała, to jest zbyt późno. Ty jesteś jeszcze w pełnym blasku dnia, dla Ciebie jeszcze nie ma nawet południa a u mnie jest wieczór, a nawet już przecież „spałem” i jak tu miałbym razem z Tobą spędzić dzień, który dla Ciebie się rozpoczyna a dla mnie minął.

Gdym chociaż potrafił wyjrzeć przez okno i mógł zobaczyć jak idziesz , gdzieś przed siebie z uśmiechem na ustach. Oddalasz się, lecz wiem że tyle wspaniałych chwil jeszcze przed Tobą, a ja i tak gdzieś tam zawsze byłbym z Tobą, przy Tobie…………

bądź Najszczęśliwszą z ludzi Jedyna, proszę Cię bądź, przecież umiesz. Wszystko potrafisz!

Skomentuj

