Ty i ja -481

11.02

 

Popieprzona noc Chabrooka! Wyjazd do Afryki, aby pomagać głodujacym. Samolot z Wawy, pakowanie w ostatnich minutach. Zbyt późno, w dodatku zgubiłem telefon i numer do Ciebie też!

Bieganie i nerwy. Nic się nie układało, wreszcie pojechalem pociągiem bez biletu.

…..

a tam , w pociągu byłaś Ty. Szkoda że właśnie się obudziłem.

Zajrzałem „do Ciebie”, a tam znowu ktoś ubył /na Fejsie i NK/, czemu? Szkoda Jedyna! Czuję że potrzebujesz mnie, może.

Potrzebujesz! Każdy potrzebuje kogoś kto akceptuje go takim jakim jest! A gdy nie tylko akceptuje, gdy jesteś dla niego/niej KIMŚ, gdy kocha cię jak życie, gdy jesteś dla niego życiem……

Jak Ty dla mnie, całym. To moja i cala Prawda – Ty, Jedyna!

??? Kocham Ciebie Jedyna!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

I koty kocham, a dziś Kot nawet wygrał. Maciek. Tylko Kicia coś ostatnio zbyt często kicha, ale jestem z niej dumny, jak z córeczki. Obie są mądre, bardzo mądre. Ciekawe po kim, przecież nie po mnie!

 

Herbert, pewnie imiennik/david?/

„ocalałeś nie po to aby żyć
masz mało czasu trzeba dać świadectwo

bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny
w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

mój „drogowskaz”, choć nie tylko te kilka linijek z „Niego” właśnie. Od kiedy/?/

-może od wizyty tam gdzie On jest teraz?

 

Jeden z tych od których uczyłem się myśleć?

Rozumiesz dlaczego tak bardzo mocno czułem że brak mi CZASU, gdy Cię spotkałem, a zaraz potem dowiedziałem się o chorobie? Dlaczego tak byłem niecierpliwy?

Ty…., byłaś kluczem do tego aby zrobić coś więcej. Coś dla innych. Razem z najwspanialszą Kobietą jaką poznałem. Razem z mym Marzeniem! A tu ….rak.

Tak myślałem, bałem się że nie tylko stracę Ciebie, ale wszystkie moje wartości, że żyłem bez celu. Że jestem tym ziarnkiem piasku! Dziś wiem że można być szczęśliwym ziarnkiem, wtedy ….wszystko bolało, nie tylko ciało……………

Skomentuj

