Ty i ja – 480

 

Potem

 

Nie znam dziś wyglądu okna Chabrookiej. Myślę że jest ładne, ostatnio często mnie właśnie ten widok cieszy. Do Szabatu jeszcze chwilę. Słońce zachodzi, do widoku gwiazd nie tak daleko. Moje „gwiazdy” były ze mną nocą, choć dziś działo się dużo. We śnie i obok domu.

Nad ranem Kicia wyskoczyła jak z procy/wciąż przytula się do mnie, nocą i dniem/ , wybiegła przez swe drzwiczki. Po chwili usłyszałem kocią bójkę, no i co?

Wybiegłem za nią. Na szczęście kocur już uciekał. Dziewczyna dała sobie radę. Fajnie!!!

Ta druga „moja” dziewczyna też sobie daję radę. Dostaje dobre stopnie i świetnie radzi sobie z polskim. Umie pisać, a Pani , która jest w tej szkole najbardziej wymagającą nauczycielką/moim zdaniem również najmądrzejszą/ lubi moją córeczkę.

Z matmy też radzi sobie niezgorzej, cieszę się i zawsze wdzięczny jestem Tobie. Tylko to że od trzech lat już prawie ani razu nic nie narysowała. To przykre, to boli! Lecz może dałoby się to wyleczyć, z Twoją pomocą. Choć nie od razu i nie tak łatwo.

Chciałabyś zrobić coś dla Niej?

Nie sądzę, ot taka myśl, „nieuczesana” zbytnio, nic co miałoby mieć znaczenie dla Ciebie. Dla Trzeciej a raczej PIERWSZEJ, o którą martwię się czy „daje radę”.

Cóż?

Taki jestem i taki byłem. Jeśli nie zawsze to przynajmniej od swej pierwszej śmierci. Co w „sercu” to na języku. Albo dusza na dłoni dla tego kogo kochać zacząłem.

Bo jeśli kocham, to swiat się nie liczy, a może liczy się aż za bardzo. Lecz tylko przez pryzmat szczęścia ukochanej dla mnie osoby. Ukochanej na zawsze, lecz tu, zbyt późno Jedyna!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

 

Szabat Szalom Ukochana , Jedyna na zawsze!

Skomentuj

