Ty i ja – 477

 

9.02

 

Po co Chabrooka? Czy kiedyś zmienię zakończenie tej opowieści? Tak bardzo chciałbym!

Jak mocno pragnę choć na chwilę przed końcem dotknąć Twej dłoni, zrozumieć ze wybaczyłaś, choć sam nie wybaczę sobie nigdy! Zobaczyć Twój cudowny uśmiech, błysk zrozumienia w Twych kochanych oczach, być przez sekundę choć Twym przyjacielem. Jak dzisiejszej nocy, tak spokojnej i cichej.

Szczęście nie musi krzyczeć!

W życiu dwie, może trzy osoby kochałem z podobną siłą, lecz przecież całkiem inaczej. Bo matkę czy najbardziej własną córkę kocha się też, lecz nie tak jak Tę wymarzoną.

Dziś się zmobilizowałem do jakiegoś działania, tyle spraw leży zaniedbanych calkiem. Byłem znowu w naszej przeszłości.

Rozmowa z urzędniczką, z którą kiedyś rozmawialiśmy razem. Do przodu, jeszcze cokolwiek potrafię, choć tak trudno w to wierzyć Najdroższa. Tak trudno w to wierzyć bez widoku Twego zmarszczonego czoła, a pod nim moich gwiazd najpiękniejszych. Jak wtedy gdy po wyjściu powiedziałaś dwa najważniejsze w moim życiu slowa. Słowa do których będę dążył aż zabraknie mi sił – „jestem szczęśliwa”.

Teraz mam trochę wilgotno, tam w moich oczach, a może w duszy.

Potem był widok muru. Pewnie mi nie uwierzysz lecz roleta na dole  tak bardzo mnie dołuje, właśnie „dołuje”. Choć wiem że przed 10-tą dopiero, choć tlumaczę sobie że z pewnością nic złego Ci nie jest, choć tlumaczę….. Cóż, i tak przez kilka następnych godzin myśli będą przychodzić same.

Czasem już brak siły by je odpędzać wciąż, by znów tłumaczyć sobie że moja Jedyna jest zdrowa i silna, że cieszy się życiem i nie ma w Niej pamięci o mnie, ni krzty.

Choć tak czasem bym chciał aby me wrażenie że czuję jak o mnie myślisz, pozytywnie , z sympatią, były prawdziwe………..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

