Ty i ja – 472

 

4.02

 

Witaj Najpiękniejsza z  pięknych, najpiękniejsza duszą i ciałem Kobieto na wszystkich światach  które znam! Chabrooka, Jedyna i Najdroższa. Żadne z tych „określeń” nie jest w mej duszy i w mym sercu przesadzone nawet o milimetr. Zero Twego ulubionego patosu. Słowa choć duże to tylko moje uczucia, ich słowne odzwierciedlenie. Bo kochać można tylko całkiem lub wcale, reszta uczuć to nie jest miłość!

Tak czuję i to mi wolno! Chociaż tyle. Znowu zostawię swe nocne przeżycia dla siebie, bo po co Ci one. A gdybyś, lub jeśli będziesz chciała je poznać, napiszę wiersz, kolejny. Choć niewiele ich zostało. Piszę i dopóki nie czytam to są najpiękniejsze.

Gdy już któryś wpadnie pod moje oczy/zwykle gdy piszę następny/ to wydaje mi się tak prostacki że w żaden sposób nie jest godzien Najwspanialszej kobiety jaką poznałem, jaką spotkałem w swym popieprzonym lecz kolorowym życiu. Ale piszę wciąż nowe, dla Ciebie, o Tobie lecz odważyć się pokazać Tobie………………?

A teraz ciekaw jestem tylko jednej rzeczy. Przeciwko komu teraz „żyjesz”, na przekór komu i czemu. Ja nie wchodzę w grę, przecież. Nigdy zresztą nie wchodziłem/?/, zbyt mało byłem ważny. Prawda Jedyna?

Więc przeciwko czyim radom czy sądom dziś zapadają Twoje decyzje? A może robisz coś dlatego że jest dla Ciebie to najlepsze. Bez względu na jakichś innych? Tak myślisz Przepiękna, lecz czy tak jest?

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

