Ty i ja – 470

 

2.02

 

Szalone sny Chabrooka, choć tym razem byłaś tylko „damą” na szachownicy, i chciałbym wiedzieć…, jestem bardzo ciekaw czy …., a zresztą i tak mi nie odpowiesz. A kiedyś będę widział wszystko. Co z Tobą, w Tobie, w myślach i we włosach….. wszak każdy z nas kiedyś stanie się wszechwiedzącym. Choć cząstką! I co z tego że za tysiące lub miliony lat? Skoro Nagroda jest tak niewymiernie olbrzymia. Dla mnie!

Wiedzieć co z mą Jedyną i Ukochaną, choć nie wiem czy zawsze chciałbym znać Twoje myśli. Bycie Nim nie jest więc łatwe, miliardy decyzji, tyle sprzecznych racji. A tu zadecydować tylko w jakim kolorze chusteczkę wlożyć do swojej kieszeni.

Niczego MU nie zazdroszczę…………… tylko jednego na całym świecie. On wie czy jesteś zdrowa, czy dobrze sypiasz, czy uśmiech nie sprawia Ci trudu jak kiedyś. Tylko tyle???

To tak poważna i wielka wiedza?

Tak! Nie!

Tysiące westchnień, ciężar „na sercu”, życie pełne obawy, a może nadziei?

 

Ach, gdybyś choć tak zapomniała o mnie! Gdybyś wcale mnie nigdy nie znała. Mógłbym wtedy oglądać Cię czasem. Widzieć swe szczęście i przeznaczenie/???/ na kiedyś może?

 

Cóż, jak zwykle,.., od życia chcę wszystko. Wszystko co tylko potrafiłem pokochać. Co za to dam?

Niski pokłon przed światem, za piękno, za radość, za szczęście , za ból. Za to że kiedyś z tysiąca ogłoszeń wybrałem to jedno jedyne. I za ten znak kiedyś ;-), gdy przyjęłaś me uczucie, choć go wcale nie rozumiałaś Najdroższa.

Lecz teraz Wiesz i Rozumiesz…. wszystko Jedyna.

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

