Ty i ja – 469

1.02

 

Another one bites the dust , ……tak Chabrooka???

155/ gdzieś 111/ a jeszcze niedawno było 160 „friends”. Nowi w kolejne wakacje? A może już nie będzie nowych?

Pamiętaj ukochana – „trzeba kochać ludzi, tak szybko odchodzą”, a kochać warto. Gdy już nic nie jest „warto” to kochać zawsze!

I jeszcze to że śmierć jednego człowieka to Koniec Całego Świata!

To jedna z największych prawd !

Żydowska?

Nie, obiektywna!

A nawet niepełna, bo czasem to koniec dla wielu światów. Mój świat też się kończył!

Tak myślałem, do tego „porzucił mnie” wtedy ktoś tak ważny jak przedtem nikt, i jeszcze ktoś drugi ważny, najważniejszy cierpiał przez kogoś Najważniejszego też. To była latwa sytuacja? Z tymi wszystkimi prochami popijanymi Whiskey?

Ale powinienem się nie skurwić, nie poddać. Tylko dziś co z tego?

A według Ciebie to czy ja jestem gorszy niż te setki tysięcy ludzi, którzy będą mogli spojrzeć w Twe oczy ?  Według Ciebie, bo według mnie jestem i to o wiele. Bo pokierowała mną nienawiść, zwierzęcy strach o Miłą i nienawiść wtedy do Ciebie i wszystkiego co związane z Tobą.

Jak blisko od nienawiści do miłości, a jak daleko od miłości do /znowu/ nienawiści. To jest most tylko w jedną stronę. A wie to nie ten który chce kogoś zdobyć, nie ten , któremu ktoś się podoba i nie ten co ma ochote z kimś „pofiglować”. Nie ktoś kto sens zycia znajduje w partnerstwie, cokolwiek to znaczy w zależności od pory dnia i nastroju widzów???

Tylko ten kto kocha, kto potrafi to czuć całą swą duszą wie że miłość kończy nienawiść, całą i do wszystkich. Wierz mi Jedyna!

Co u Cb Najdroższa? Czyżby strach przeważył wrodzoną ciekawość? Może? Tylko wiesz przecież że nie mnie musisz się bać. Ja jestem niegroźny, wiesz! Lecz Ty  boisz się .. wciąż …….Siebie!

Kiedyś twierdziłaś z pewnym sarkazmem że „wiele się nauczyłaś” . Gdy , lub raczej jeśli kiedyś przeczytasz te brednie to też się wiele nauczysz. Złego i dobrego, jak z Drzewa Wiadomości, choć to tutaj to wcale nie Raj.

Ciekawość, Twe oczy, uśmiech i dłonie – tak to jest Raj, lecz tylko dla mnie i tak odległy, niedostępny całkiem. Choć przecież tylko na wyciągniecie ręki.

Tylko że wolałbym aby ręka ta uschła, odpadła niż miałaby sięgnąć gdzieś wbrew Twojej woli. Twemu pragnieniu Chabrooka……….

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

