Ty i ja – 468

 

31.01

 

Prawie luty a okienko prześliczne. Tylko kiedy wyjdziesz ze swej zbroi/skorupy Chabrooka?

To najwazniejsze dla mnie, bo Twoje życie przecież ucieka.

Ja? Pewnie jakoś ze wszystkim dam radę. Dziś rozmowy w bankach. Zawsze można, tylko ta chęć do życia, a raczej jej brak…

Do życia bez Ciebie/poza Tobą. Daleko od swej jedynej ,kochanej bardziej od siebie samego.

Wszystko mogę Najdroższa!

Wszystko poza tym jednym jedynym. Poza wybaczeniem samemu sobie, zapomnieniem, wymyśleniem dla siebie wiążącego usprawiedliwienia. Wszystko mogę…..?

Co z tego że czasem powtarzam sobie że przecież wydalem ostatnie wtedy moje pieniadze. Zadośćuczynienie ? Za co? Za tę krzywdę którą zrobiłaś Miłej? Ty ta, która „nic ode mnie nie przyjmie”. Przecież gdybyś Ty nie skrzywdziła ja też nikomu nic bym nie uczynił. Wiem to. Jestem pewien tego!!!

A to że kochałbym Ciebie?

Czy pojął bym to bez poczucia Twych ran na swojej własnej duszy? Pewnie tak, bo to zbyt wyraźne i mocne, a Ty zbyt wiele zawsze dla mnie znaczysz abym to gdzieś, nawet wśród dragów, zagubił.

Tylko Miłość, tylko uczucie kogoś nie tak ważnego jak inni, przecież !

Choć kogoś kto kochać Cię nie przestanie, nawet gdyby nigdy/moje/ Cię nie zobaczył.

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

A ja, cóż Najdroższa, czekam na Najpiękniejsze światło jakie widziałem, i widuję, czasem , nocą. Będę czekał ZAWSZE/ nie, nie tylko te moje!/.

Pomyślałem sobie co bym zrobił gdybyś podała mi rękę, gdybyś dała mi ją, swą śliczną, delikatną i mocną.

Nie, nie wziąłbym jej. Choć bardzo chciałbym. Może dotknął, musnął ustami, może nawet na chwilę przytulił do niej swój płonący wtedy policzek. A potem oddał, uwolnił. Bo wcale nigdy nie chciałem Cię zawłaszczyć. Oddać Ci wszystko co tylko bym potrafił w sobie znaleźć dobrego. Tak!

Może coś , gdzieś tam jest we mnie?

Być gdzieś obok, dla Ciebie kimś, żyć Twym szczęściem , uśmiechem ………….., to dużo więcej niż wszystko w mym życiu poza Miłą.

Jednak zbyt dużo!

Wiem Najukochańsza.

 

 

Skomentuj

