Ty i ja – 462

 

23.01

 

Dziś Twe okno jest przepiękne! I choć jest bardzo ciężko, to w mojej duszy jest/są promienie słońca. Ty, Chabrooka. A moja nadzieja że Ty się gdzieś tam uśmiechasz, że żyjesz tak jak bym tego pragnął, szczęśliwa, pełna życia i gdzieś tam w Twych cudownych oczach zapalają się te płomienie. Gwiazdy? Lecz jakże ciepłe. Znów czuję ściskanie w gardle, ciężar nie do zrzucenia w piersiach.

Po co mi to uczucie Najdroższa? Tak bardzo chciałbym Cię zapomnieć. Lecz jeszcze bardziej chcę Cię pamiętać. Twe naturalne, choć przecież skażone zwykłą bieżączką, niepowtarzalne piękno. Piękno twych ust, zmarszczek na czole, urok Twych drobnych dłoni i piękno Twej wszechmocnej duszy……………..

Jak mógłbym zapomnieć kiedykolwiek?

Wczoraj, w Niedzielę ,pierwszy raz od bardzo dawna wysłuchałem kazania w KK. I wiesz co Jedyna? Nie ma różnych religii, nie ma różnicy pomiędzy kościołem a na przykład diasporą. I nawet ludzie myślą tak samo. Ksiądz wczoraj mówił dużo o tym że należy w drugim człowieku dostrzegać B-a, bez względu na to w co i jak wierzy. Nawet na to czy wierzy w ogóle!

I to jest sens wszystkiego co dobre, sprawiedliwe i słuszne. Pamiętać, starać się o tę pamięć, że wszyscy jesteśmy przecież Jego dziełem, że wszyscy mamy przecież Go w sobie. Nawet gdy tego nie chcemy!

Dlaczego Twe piękno, dlaczego piękno Twej duszy właśnie tak bardzo ostro i wyraźnie potrafiłem zobaczyć???

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

A ja wcale nie żartowałem mówiąc że dla Ciebie mogę Uwierzyć , nie tylko wiedzieć. Mogę „mieć skośne oczy”, jeśli tego byś zapragnęła. To przecież tak oczywiste że ktoś kto kocha chce być taki jak ideał swej ukochanej.

A ja? Chcę być/!/, chcę Wierzyć tak samo jak Ty. Myśleć i czuć razem z Tobą, być jak najbliżej , choć nie możesz być Moją. I jestem zawsze Jedyna, jestem tuż obok, a to tak daleko………

Skomentuj

