Ty i ja – 460

20.01

 

Może nie powinienem pisać do Ciebie Chabrooka w tym stanie ducha? Ale znowu ciśnie się pytanie , cóż to byłaby za prawda w tej „opowieści”? W tym ” Dzienniku”???

Sam nie wiem czy to już dno, od którego uda mi się odbić, czy to ostateczny upadek było nie było a jednak jakiegoś tam „człowieka”.

Cóż zobaczymy…………..

Chyba powinienem o Tobie zapomnieć. Tylko że przez tyle lat nie zdołałem nauczyć  jak to się robi!

Zapomnieć o kimś kogo się kocha. O Kimś kogo kocha się jak nikogo nigdy???

 

Jednak bez rozczulania się nad sobą czy swą miłością. Co ma być to będzie! Dam radę walczyć? Poddam się?

Może to kolejny moment który powoduje „oddzielenie mężczyzn od chłopców”? LUDZI od marnych „surogatów”?

Kim jestem?

Okaże się niebawem.

Ale kimkolwiek bym nie był to dziś w Szabat , tak jak każdego innego dnia w moim życiu od kiedy ujrzałem Ciebie/nawet w tych dniach najgorszych/ życzę Ci pełni szczęścia i cudownego uśmiechu, który noc czyni najpiękniejszym dniem. Szabat Szalom Najdroższa!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

 

Już po zachodzie słońca, pochmurno, więc bez gwiazd/ choć moja „świeci” mi zawsze, gdzieś w duszy, czy w sercu, zawsze gdy myślę o Niej, to robi mi się tak od wewnątrz gorąco? Ogień, płomień a może to śmiertelny czad tylko, chociaż…., niech będzie i trucizna byle pachniała tak świeżo jak TY/. Patos? Przesada?

Nie! A może i tak? Choć kiedy piszę to zawsze słowa wychodzą wprost z mego wnętrza. Z Jestestwa, Duszy! Gdy mówię/piszę „kocham” to takie malutkie jest słowo to wobec ogromnej gamy moich uczuć. Wobec ich mocy.

Popieprzeni Ci ludzie, ja sam! Choć wiem że i oni i ja nie mieli żadnej świadomości używając terminu „miłość”. Że ona to, …, że Ona to była to tylko iluzja. Wiem!

Teraz to wiem i zawsze tylko myślę ilu jest takich Wiedzących szczęściarzy?

Zaczyna się Szabat. Pewnie już zapaliłaś swe świece. Wiem, składałem już Ci życzenia, lecz ich, gdy szczere nigdy zbyt wiele. Życzę Ci Najukochańsza zawsze tylko jednego. Najważniejszego! Aby zawsze było dość powodów by oczy Twe błyszczały tym cudownym światłem. By był w nich ten jedyny Ogień. By zawsze powodów do skrzywienia ust w uśmiechu było choć o jeden więcej niż do zrobienia podkówki. Marzę o tym byś miała naprawdę dobre życie i poszedłbym po jeden Twój uśmiech nawet do samiutkiego piekła, jeśli by istniało.

Cóż, dziś też chciałem tego Twego „uśmiechu”. Liczyłem że poprawi choć troszkę moje tak podłe poczucie. Podjechałem , czekałem chyba z 1,5-2 godziny. Niestety została wciąż tylko ta sama szparka, może z 20 cm prześwitu. Nie było tego /dla mnie/ „uśmiechu”. Żal, szkoda? Smutek?

Choć pewnie bezsensowny lecz to moje uczucia. Jedyna rzecz na tym świecie z czym nigdy nie walczę. Już, bo choć tego się nauczyłem. Im bardziej walczysz ze sobą samym, tym bardziej Jedyna będziesz przegrywać. Choć możesz mieć „WSZYSTKO” to Twe „ja” kiedyś wykorzysta słabszą twoją czujność i zawsze w końcu postawi na swoim!

To B-g nas kształtuje , czy my „tworzymy” jego , na swe podobieństwo?

Odpowiedź jest oczywista……………………

 

Wracając myślałem , …., jasne że tylko o Tobie Najdroższa. Znowu, jak już kiedyś myślałem jakbym się zachował podczas naprawdę przypadkowego spotkania z Tobą, z Miłością, z częścią swojej własnej duszy?

Uciekłbym, a może podszedł?

Nie!

Spojrzałbym Ci w oczy.

Nareszcie!

I gdybym zobaczył w nich choć cień , najmniejszy cień najdelikatniejszej sympatii, to zbliżyłbym się, wyciągnął dłoń. Choć wiem że nie byłoby łatwo, lecz zrobiłbym to, nawet gdybym musiał się czołgać w Twą stronę. Bez względu na oczy, na wszystkie inne, oprócz tych dwóch najukochańszych i najpiękniejszych.

Człowiek potrafi „kształtować” swój gust, swe poczucie piękna? Czy może robi to w nim On? A może po prostu to co tu robimy to tylko teatrzyk, a prawdziwy świat, to świat naszych dusz. Prawdziwe , nieskryte piękno, … dla tego kto „widzi”, choć nie zawsze wie o tym?

Skomentuj

