Ty i ja -459

Witaj Chabrooka, dziś jest strasznie! Tak bardzo potrzebuję kilku słów otuchy.

Od Ciebie Jedyna!

Jak kiedyś – „pokaż chorobie środkowy palec”, wtedy pomogło. Dziś jedno słowo od kogoś dla mnie Najważniejszego na całym świecie, pozwoliłby znowu oddychać!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Przepraszam/potem/ to bezcelowe. Jakbym spodziewał się że słońce mnie zauważy. A nawet uśmiechnie się do mnie, każda moja prośba, nawet gdyby trafiła do Ciebie wywoła raczej odwrotny skutek, a zapewne zadnego poza niepożądanym przeze mnie zaburzeniem Twych myśli. Przez kilka sekund, nic więcej.

Co z tego że dziś jest najczarniejsze od wszystkich dni od bardzo dawna. Przeżyję! Albo nie ???. Świat nic nie straci, a kilka osób może odetchnie z ulgą…………..

Skomentuj

