Ty i ja – 457

 

Wieczór

Dawno nie byłem u Ciebie wieczorem, dziś nie mogłem sobie odmówić tej całkiem pokaźnej radości. Więc byłem, zobaczyłem niewielkie światło za roletą. Zdaje się tak niewiele, aby „tracić na to z godzinę i jechać z 50-km? Lecz dla mnie?

Móglbym i dużo więcej. Wszak na takie jazdy zużyłem już z kilka tysięcy litrów benzyny. Ale cóż to ma za znaczenie przy tym że widzę że istniejesz. Że moja Chabrooka, najpiękniejsza z pięknych jest i istnieje. Bo jest to światelko z małej nocnej lampki.

I może gdzieś tam obok Ty , moje Marzenie tylko………………

Cóż więcej?

Nic, przynajmniej nic dla Ciebie. To tylko mój świat i moja miłość. Cóż Tobie do tego?

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

