Ty i ja 450

6.01

Trzej królowie nie byli królami. Może mądrymi , wykształconymi ludźmi, może persami a może to byli żydzi. Cóż , tego się nie dowiemy Chabrooka. Ale choć dziś bardzo mroźno, to ani „królowie” ani mróz mnie nie obchodzi. I choć uszy prawie odpadają to wszystko równoważy widok przepięknie odsłoniętego okna. Takie zawsze chciałbym widzieć. Co jeszcze/

Wiele, ale to już tylko marzenia. Też miłe i przydatne tylko że trzeba je rozróżniać od rzeczywistości, …,niestety!

A więc jest „power” , i to nic tylko jakieś okno.???. No może jeszcze trochę piękno spotkane gdzieś w głębi nocy, sen. Poza tym odrobinę fajnych marzeń z otwartymi oczami.

Bo fajnie pomarzyć że umawiam się z jedyną w kinie. Nawet na specjalnych , bezpiecznych dla niej warunkach.

Umawiamy się że Ona poinformuje mnie o terminie gdy wybierze się na film „Kot Bob i ja”, a ja przyjdę na ten sam seans. Usiądę gdzieś z dala, ale dla mnie będzie to cudowne przeżycie. Bo przecież będziemy tam razem choć siedzieć będziemy oddzielnie. Ona, ta Ukochana, ma prawo do mnie podejść jeśli tak będzie chciała, ja nie podejdę, a nawet postaram się zbyt nachalnie nie patrzeć na Nią. Daję słowo honoru, i mogę przyrzec na wszystko co dla mnie najdroższe.

 

Być z Chabrooką „ razem” w kinie. Dopełnić jej zaproszenia, które dotyczyło ostatniej części Igrzysk.

Dla mnie to byłoby najpiękniejsze przeżycie w całym moim życiu. Dla Ciebie?

Czyż nie cudownym uczuciem jest spowodowanie że ktoś inny jest szczęśliwy.

 

A dziś jest /będzie znów zapalanie świecy.

Jak bardzo chciałbym choć odrobinę przyczynić się do Twego szczęścia – Szabat Szalom Najdroższa!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

