Ty i ja – 442

30.12

 

No chyba jednak dożyję 17-tego, a może nawet 5778?? Kto wie?

 

Ale jestem głupcem. Bo jak Chabrooka, mogę zadawać pytanie co Ty mogłabyś mi dać.

 

Wszystko? To słowo nie oddaje nawet najmniejszej części, bo aby istniało „wszystko” musi być coś więcej. Świat, życie? A to co poza naszymi ułomnymi zmysłami? Czy jest ktoś kto nawet zużywając tysiąc kolejnych żyć potrafiłby wymienić to co nazywa „wszystkim”?

I czy istnieje życie bez Ciebie?

Dla mnie to nie jest coś co warto nazywać tak wzniosłym słowem. Zwłaszcza że kocham Cię już tak wiele lat? Więcej niż sama ich masz……..

Nie, to nie jest pytanie, ot to tylko takie sobie „gierki”. Figury retoryczne.

A może to Prawda? Moja lub nawet „nasza”? Bo Ty, Najpiękniejsza/ ciałem i duszą/ mogłabyś mi dać całkiem nowe życie. I niechby trwało choć kilka sekund, tyle ile zabiera uśmiech, spojrzenie i słów kilka. Jakich?

Każdych! Lecz szczerych od Ciebie do mnie. Do tego któremu wybaczyłaś. Do tego , który jest kimś dla Ciebie. Przyjacielem….choć z oddali…???

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Wiem, niestety wiem że jest kilka spraw, które nie pozwolą nam się przyjaźnić. Choć podobno wszystko zależy od nas. Gdybym miał tę siłę co jeszcze w czasie walki z rakiem…..gdybym ją miał! Tylko że nie ma dla mnie innego źródła siły niż pewna dziewczyna o przepięknych chabrowych, a może modrych oczach….

I oczywiście – Szabat Szalom Najdroższa, tylko tyle szczęścia na ile zasługujesz, ile ja bym Ci dał gdybym szczęście rozdawał. Całego szczęścia tego świata, bo Ty byś go nie zmarnowała, nie zachowałabyś wszystkiego dla siebie. podzieliłabyś się z innymi, ze wszystkimi , którzy na to zasługują. może i mnie byś kiedyś za takiego uznała…..

Skomentuj

