Ty i ja – 440

Dziś znowu byłaś Chabrooka. Znowu przepiękny sen. Marzenie senne z marzeniem w roli głównej. Dziś rano też poczułem muśnięcie Twych myśli Jedyna. Lecz słabe, nie to co przez ostatnie dwa dni. Chyba zarzuciłaś pewne zamiary, lecz wrócisz do tego. Wierz mi Najdroższa, zawsze wracamy do tego czego nie zamkniemy całkiem, a tego nie zamkniesz w dotąd stosowany sposób. Razem moglibyśmy zamknąć to na zawsze. Może?

Może Jedyna, bo to wymagałoby od nas trochę więcej niż wymaga na co dzień tak zwane „partnerstwo”.

Co oczywiście nie jest moją sprawą. A może jest? Może zawsze wszystko co dotyczy Ciebie. Może całe Twe życie? Przecież mógłbym zapomnieć nawet jak mam na imię, lecz Twych oczu nie zapomnę nawet gdzieś tam w piekle.

Jest parę spraw nie do zapomnienia. I nie pomogą żadne ludzkie leki. Może tylko Twój uśmiech, pozwoliłby na to abym zapomniał o Twym uśmiechu???

Tak Najdroższa , tylko Twe oczy mogą oczyścić pamięć z widoku oczu Chabrookiej. tylko przy Tobie zapomniałbym o niej. Tylko marzeniem mógłbym uleczyć tęsknotę za innym, choć przecież noszącym to samo imię, marzeniem.

Są rzeczy  które mi radość przynoszą. Skuteczna pomoc komuś, czyjś uśmiech dzięki mnie. Radość lub chociaż wdzięczność w oczach tego kto pomocy potrzebuję bardzo i może przytulenie kota, łaszenie się pieska. a czasem duma z tego że jestem Polakiem. Nie kim jestem, bo tu wciąż tak wiele jest do poprawy. Może wszystko?

Lecz tylko Ty jesteś, byłabyś zdolna do tego aby dać mi mego od lat oczekiwanego szczęścia całkowitą pełnię. Tylko TY Najdroższa, tylko tak wiele mi trzeba! Uśmiech w Twych cudownych oczach, muśnięcie Twej ślicznej drobnej rączki Jedyna, moje muśnięcie Twego policzka i jedno słowo z Twych najcudowniejszych ust „moja” ukochana. Jedno,……, a jakie…….., sam bym chciał to wiedzieć….

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

