Ty i ja – 439

Tyle ciepła Chabrooka nie czułem od „Ciebie” chyba nigdy. Ostatnie dwie noce nie pamiętam snów o Tobie. Z Tobą, było coś calkiem innego, za to budziłem się z odczuciem że jesteś obok. Ciepła, życzliwa, z pewnością uśmiechnięta. Może szczęśliwa? Potem w ciągu dnia, wczoraj i dziś, wciąż jakieś sygnały. „Od Ciebie” oczywiście. Szczerość, trochę niepewności i zagubienia Jedyna, dużo nieśmiałej sympatii. Szukanie sposobu, drogi?

Sam nie wiem, lecz czułem tak wiele dobra i sympatii płynącej gdzieś z Twojej strony???

W dodatku ten cudowny prezent. Obojętnie czy Bożonarodzeniowy, Chanukowy czy bez okazji. Nigdy nie dostałem od nikogo nic tak pięknego Najdroższa. Nawet jeśli bez celu i świadomości.

Czy może, czy mógłbym dostać od kogoś coś piękniejszego? Nie wiem. Nie sądzę! Na pewno nie od kogoś poza Tobą Jedyna. A od Ciebie?

Coś więcej niż chwila uświadomionego szczęścia? Oparta na solidnych podstawach mających początek w mojej/ wciąż czynnej zdolności analitycznej/ i na wierze w miłość jako najważniejszym, jedynym ludzkim uczuciu bez granic. Co może być więcej warte niż chwila szczęścia?

Dwie chwile? Nie, to się nie dubluje Najdroższa. Życie ze swym jedynym szczęściem , ze swym marzeniem. Każdy dzień inny, każdy nowy. Radość i płacz, lecz razem z Nią.

Tak, tego nie „przebije” nic. Żadne skarby, żadna władza, żaden, największy nawet „rozum”. Bo tylko ten jeden błysk w tych jedynych oczach i pytanie : jaka będziesz jutro? Tak wiem, Najukochańsza, lecz jaka…………..

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

