Ty i ja – 437

„Piękno nie jedno ma imię”. Pewnie! Dla każdego znaczy choć troszkę coś innego Najdroższa. Dla mnie od „zawsze” nazywa się C – Chabrooka. Choć jeszcze niedawno wcale tego imienia nie znałem. Dziś nawet zachwycam się podniesioną roletą. napisałbym „zwykłą”. Lecz ona nie jest zwykła bo z nią jest cały świat moich uczuć. Skondensowane „moje” recepty na piękno i Dobro. Czy roleta opuszczona, czy , jak dziś, na szczycie.

Zawsze dla mnie jest i pozostanie zaczarowaną granicą, za którą zaczyna się szczęście, mój raj Jedyna. Nic więcej,….., bo nic więcej wcale nie jest potrzebne. A i to co jest za tą roletą, to przecież tylko marzenie. Tylko odwieczne marzenie jednego nic nie znaczącego człowieka. który chciał być dla kogoś kimś, a pozostał zaledwie cieniem, może….figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Szabat Szalom Jedyna!

Skomentuj

