Ty i ja – 431

Wiesz Chabrooka, W zasadzie nic nas przecież nie łączy. Ty zapewne już nawet nie pamiętasz że ktoś taki jak ja istnieje. Trudno, choć to smutne. Choć zawsze boli i będzie boleć gdy ktoś kogo kochasz nawet nie spojrzy w twoja stronę. Ale poza tym że czasem trochę ciężko „na duszy” to cóż wielkiego się stało?

Tylko tyle że potwierdziło się to co wiedziałem od samego początku. Od momentu gdy zauważyłem jak masz cudownie przezroczystą, zarazem kolorową duszę. Jak bardzo ta Twoja dusz jest blisko mojej własnej. A potem jak jesteś przepiękna. Pod każdym względem, choć owszem czasem gdzieś też widać drobne oznaki wpływu życia w tej stałej bieżączce. Widać też „rękę” innych. Niekoniecznie wzięte z nich to co najlepsze. A ja przecież choć jesteś szczytem mych marzeń to i tak zawsze wiedziałem i wiem że się „minęliśmy” że jedyne co mógłbym zrobić dla Tej jedynej osoby na świecie, to dać jej wszystko co tylko potrafię , nie biorąc i nie chcąc nic w zamian. Bo przed Tobą życie Najukochańsza, przede mną tylko niestety śmierć. Choć oszukałem już kostuchę chyba z kilka razy, to ona jest obok, czuje ją. Może przez kilka kolejnych lat będę miał jeszcze dość sił, może? Lecz czy starczy chęci? Bez oczu? Tych jedynych!

Kto wie, może? Choć miłość bywa bolesna, tylko że jednak mnie uszczęśliwia. dziwnie ???

Lecz cóż, jesteś Człowiekiem, niedoskonałym może lecz dla mnie Jedynym i Najwspanialszym.

Tylko!

Bo co byłoby Chabrooka gdybym mógł spędzić z Tobą tylko swe całe życie. Tysiące dni i nocy , miliony zagadek. Wieczne rozwiązywanie, stałe poznawanie. zawsze coś nowego i nigdy żadnej rutyny. Nawet gdybym już znał każdy milimetr Twego Ciała, każdą niewypowiedzianą przez Ciebie myśl jeszcze, to i tak co dzień byłbym budził się z nową Ciekawością.

Z nową Chęcią Poznania Tej Jedynej i tej Najwspanialszej.

Po prostu Człowieka??? Ahh, …, tu wcale nie „po prostu”, tu słów za mało…..

Gdzieś pomiędzy słońcem a ziemią. Zamiast Słońca, zamiast wszystkiego. Powierza, wody, soli mineralnych. Ty , Świadectwo Życia i Dowód na Miłość. Na to że jedno i drugie istnieje.

A mi innego nie trzeba, …., dziś, bo kiedyś,…, nie znałem takich dowodów. Ani jednego Kochana. Dziś mam, czuję to we własnych piersiach. I z tym uczuciem życzę Ci: Bądź szczęśliwa !

Szabat Szalom Jedyna !

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Skomentuj

