Ty i ja – 420

 

4.12

 

Mur w południe! Choć miałem pisać na całkiem inny temat to zawsze taki widok mnie jakoś rozbija. Zawsze potem jestem trochę smutny Chabrooka, choć tez zawsze jakoś to sobie tłumaczę. Mówię sobie że pewnie wcale nic się nie stało, że nie masz jakiegoś „gorszego dnia”, a nawet gdyby to przecież każdy je miewa i Ty też masz prawo do tego Ukochana moja.

Cóż zrobić? Taki już jestem. Ktoś mądry powiedziałby abym skończył żyć Twym życiem Jedyna. Tak! To jest święta racja, tylko….

Tylko że ja już nie pisałem „do Ciebie” przez kilka miesięcy. Nie „odwiedzałem Cię” też przez długi czas/ miesiące, a dla mnie tysiąclecia!/. I to nie miało żadnego wpływu, na moje uczucia, na sny, myśli, marzenia a nawet na „nasze rozmowy”, tak częste jak nigdy z nikim , e realu i w myślach. Więc każda najlepsza nawet recepta, rada pożyteczna dla wszystkich innych, sprawdziła by się, to oczywiste. Jednak pod jednym maleńkim warunkiem. Właściwie jest cały szereg tych drobnych konieczności. Bo gdyby to chodziło o kogoś innego. Nie o Ciebie, nie o tą Najwspanialszą , jedyną na świecie. Gdyby to było inne uczucie. Inne! Nie to hołubione od wielu lat, nie to tak mocne , platoniczne. Nie tak całkiem bezinteresowne prawdziwie. Gdyby tym, który kocha też był ktoś całkiem inny? Nie ja. Nie ten co czekał i szukał Cię cale życie swoje. Ten, który odwiedził nawet Hades, bo może/?/ tam też szukał Jedynej.

Tak, Chabrooka. To aby żyć czymś innym jest całkiem możliwe, tylko żaden upływ czasu nie spowoduje tego cudu we mnie Najdroższa. To tylko gdybyś nie istniała nigdy, gdyby Ciebie po prostu nie było na świecie, mógłbym żyć innym życiem.

A okno? Nawet gdy jest choć troszkę ruszona roleta to dla mnie znak/!!!/, bardzo ważny, w tych dniach, miesiącach, ostatnich latach. Znak że żyjesz, że ktoś tak cudowny istnieje, że to Prawda, że moja miłość też jest Prawdą. To bardzo ważne dla człowieka, który chce innych kochać i szanować, gdy ma ten swój wzór, ideał. Choć wcale nie tak nieskalany żadnym błędem czy wadą.

Ot zwykły człowiek, lecz CZŁOWIEK wspaniały.

Jest tak?

Myślę że bywa tak Najdroższa, czasem. Gdy w życiu to dusze znajdują się, gdy widzisz Tę Jedyną lepiej gdy zamkniesz oczy. Gdy słyszeć chcesz jej równomierny oddech i pragniesz żyć by wciąż o niej marzyć. Gdy wcale nie ma znaczenia kolor oczu, bo i tak zawsze pozostaną chabrowe.

I wcale nie żadne „studia Jej urody” mają znaczenie, bo czy oczy zamknięte czy wytrzeszczasz je patrząc na ten twój cud, to jest on Jedynym cudem na Twym pięknym świecie. Najpiękniejszą bo przecież jedyną tam Kobietą.

Z twojego wyboru?

A co niby mógłbyś wybierać skoro Ona została „wybrana” już tysiące lat temu?

 

Słowa……………………..??? Tylko że tu, u mnie, równe są moim uczuciom, tylko tak mało jest słów na świecie całym. Zbyt mało , bo co to znaczy że jesteś mą Ukochaną?

 

I pomyśleć że są faceci, którzy zamiast „swej kobiety” wolą pograć w Play Station, a w dodatku są zazdrośni o jakiegoś dziadka. Twój harcerz też czytał moje esemesy? Dam głowę!

figurka-kot-serenada-ser_7217_m

Bardzo często myślę co byłoby gdybym poznał Cię dwadzieścia , albo dwadzieścia

kilka lat temu. Albo dziś był o tyle młodszy. I wiesz co Najdroższa, ja wiem co by było.

I myślę że Ty też wiesz!

I dziś też nie uważam że komukolwiek zrobiłbym , czy robię krzywdę. Rodzinę kocham i nigdy nie zdradziłem i nigdy nie zdradzę. Ale miłość!

Każdy ma prawo kochać i nie zdradzać też samego siebie. Własnych uczuć.

To wszystko nie jest proste, ale nie da się odwrócić i zapomnieć, …… o swej duszy, i o tej drugiej, też „swojej”, tak bardzo.

Nie ja i nigdy nie Ty, nie człowiek z krwi i kości!

Skomentuj

